Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Budżet

Budżet wykonany na 2023 r.

  • Dochody – 280 026,42 zł
  • Wydatki – 2 944 335,36 zł

Budżet planowany na rok 2024

  • Dochody – 331 600 zł
  • Wydatki – 2 654 454 zł

Wydatki przedszkola przeznaczone są na :

  • wypłaty dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych,
  • zakup środków czystości i materiałów konserwatorskich,
  • zakup wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych,
  • zakup pomocy dydaktycznych, zabawek i książek,
  • zakup środków żywnościowych,
  • opłaty za media (światło, gaz, woda, energia cieplna),
  • usługi remontowe,
  • dostęp do mediów,
  • opłaty i ubezpieczenia budynku,
  • dokształcanie nauczycieli i pracowników.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole nr 10 w Skierniewicach
odpowiada: Anna Budaszewska
data: 18-04-2024
wytworzył: Anna Budaszewska
data: 18-04-2024
data: 18-04-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 18-04-2024 - Edycja treści
  • 10-05-2023 - Edycja treści
  • 08-06-2022 - Edycja treści
  • 11-05-2021 - Edycja treści
  • 14-01-2021 - Edycja treści
  • 13-04-2015 - Edycja treści
  • 12-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 21-07-2009 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 757