Rejestry, ewidencje, archiwa
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
- rejestr protokołów zebrań rady pedagogicznej,
- rejestr uchwał podejmowanych przez radę pedagogiczną,
- rejestr protokołów zebrań rady rodziców,
- rejestr uchwał podejmowanych przez radę rodziców,
- spisy inwentaryzacyjne,
- plany i sprawozdania,
- rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- rejestr pieczęci używanych przez Przedszkole nr 10 i osób, którym je powierzono,
- rejestr wydanych przez Komisję Kwalifikacyjną zaświadczeń o uzyskaniu akceptacji,
- rejestr wydanych legitymacji służbowych nauczyciela,
- archiwum przedszkolne.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego celu organom kontrolującym na terenie placówki.
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 28 czerwca 2016r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 13-12-2017 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 333