Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
- rejestr protokołów zebrań rady pedagogicznej,
- rejestr uchwał podejmowanych przez radę pedagogiczną,
- rejestr protokołów zebrań rady rodziców,
- rejestr uchwał podejmowanych przez radę rodziców,
- spisy inwentaryzacyjne,
- plany i sprawozdania,
- rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- rejestr pieczęci używanych przez Przedszkole nr 10 i osób, którym je powierzono,
- rejestr wydanych przez Komisję Kwalifikacyjną zaświadczeń o uzyskaniu akceptacji,
- rejestr wydanych legitymacji służbowych nauczyciela,
- archiwum przedszkolne.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach.
- Dokumenty udostępniane są powołanym do tego celu organom kontrolującym na terenie placówki.
- Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
- Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-10-2025 - Edycja treści
- 13-12-2017 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 377
